FÖRLåt

Förlåt att  ja ite har bloggat på ett tag har haft mkt att tänka på, men har ju varit bortrest från Göteborg:) - och har en fet hemlängtan :'(.
Saknar alla mina bby's och att kunna gå ut och "festa" ;).
Men alla vetju att livet ite är lätt men allt fixar sejj, ochi dag har ja kollat på film ovarit social mot mina kusiner o moster :)(Måste ju vara de ngn gågn ) ;)


Hur mår ni då? - Nech skoja bah bryr mej inte;)

Men i dag blire hemfärd och ska bli sköntmen på ettsett tråkigt, men kommer ju te dom flera gånger o då ska ja fixa håret :D == FETT LÅNG LÖSHÅR :D FÖR 200-300:- fett pris endå tycker jag :D ( För ja har pengarna ;) ) haha

Men så är de och nu ska ja blogga färdigt och sen blire sängen skulle ja tro skaju upp tidigt :/ SEEEEGT (men är ju van)

Och så ska ja fixa julklapp t pappa :D Tängte mig ngt från dressman :D (inte för billigt ;) )

Nee nu ä de natten ..

Köss Hejj leverpastejj :O <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0