Killar !

De finns gång för alla, de finns alltid idioter .

när ja ser dej på stan så skulle ja ite sen deej som mitt Ex utan den som var de största misstaget i mitt liv, de finns bara dom som krossar ens hjärta!
Men ja gråter ite för någon kille som fan ite kan acceptera mej som ja är, och bara för de så blev de som de blev, läs min blogg, gö va du vill . vill su K***** mina kompisar: så kan du ju göra de, men du ska ite säga ngt t mej för de va du som ville ha'd såhär och då får du de....

Olika saker om killar :::


  • Nummer 1: Söta men oftast omogna
  • Nummer 2: Går från hål t hål
  • Nummer 3: Kaxxiga som fan
  • Nummer 4: Älskar spelet
  • Nummer 5: Säger att ni älskar oss fast ni ite gö't
  • Nummer 6: Är bara ute efter en sak ....
  • Nummer 7: Vill BARA ha 6
  • Nummer 8: Gör saker som dom ite kan förklara
  • Nummer 9: Lever på hoppet!
  • Nummer 10: Ljuger för en !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0