Ämma <3

Jag tyckte så jävla syyn om min kusse igår så ja åkte t henne.... De va kul  :) Lite bakis annars är de bra :/ ... Så jävla mkt bråk de va... :'( och Vi somna ite förrens halv 7 i morse(Wii).. Så har lite ont i huvudet och ett sugmärke på halsen... (kul neej)...   Joel ringde sin mamma och de va de gulligaste samtalet ngn-sin... Hej mamma, kan du komma och hämta mej ?? jag är så hungrig och röksugen.. kan du ta med en cigg i bilen ?? Ja tack mamma älskar dej ... Så jävla gulligt...

Jesper är packad som FEaN... Och sönder flippad.. fick höra i morse att ngn hade lagt kaviar över han och att en stol gått söner... ( Kul o städa Jesper )...


Och ni i om världen ,, va sura på mej , men vad fan ska ja göra ??....

Och ja ä glad att ja ite hade mina högklackade skor för ja ramla ite en gånng ,, typ 10 känns de som och huvudvärk på köpet ... hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0