killar !!!! Baajaa på er

Asså vad fan tänker ni med .. ja ä trött på detta nu.. aa sjävla har ja alltid gjort ngt fat de ite är ngt att bli arg för och sen bra för ett lite <3 så ska man bli arg och tro att man kan säga saker t vem som hälst .. Nepp de går ite.. Om du ite vill att ja ska få reda på ngt så aa ska du ju ite prata med MINA vänner... Och att du ä omogen ä ju bara förnamnet men aa tjejer mognar ju fortare .. ( HA-HA ) .Jag kan stå på mej att ja har gjort fel men de kan ite du göra och du ä ju lixom "mogen" ja skiter i om du ser detta men om sanningne ska från .. VAD FAN SA DU INGET T MEJ IST FÖR ATT HÖRA ALLT FRÅN ANDRA  som ite har ett dugg me saken att gör.. Ja trodde de va du och jag som skulle fixa ella men aa kanske hade fel och du ska fan ite tro att ja har slutat terra dej ...  SÅ KYSS MITT ARSLE ... Och hör av dej om du har ngt att prata om eller att ja skriver om dej på min blogg .. INTE FÖRSTA gången om du ite viste de .. Och för ni andra som läser så aa är singel :D och mår så mkt bättre och har eller tror att mitt ex ite bryr sej om ngn skirver så ...  :D


Pöössss--

Tänk dej för vem du börjar bråka med för .. livet är för-kort för att leva med idioter <3 Kyss och smek .. SängLek :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0