Orolig!

Först o främst !


Hej.

Jag gjortde en RIKTIG dum sak förra helgen som jag ångrar t 100% med EX som är idiot som alla bör veta nu tycker jag, som utnytgar en 15 åring för att han inte kan skaffa sig en tjej i sig egen ålder (HAHAHAHA ). vilket som har gjort mej nervös hela veckan och jag har bara tängt på de ! och så är ja orolig för TONY MATSSON som har varit borta i två veckor snart tre , om ni vet ngt om de eller han så hör av er, folk blir mera o mera oroliga.!
Och nu så ska ja säga ett annat som stör mej !

1. lögnare som man ska försöka lita på!
2. evisa killar som inte kan acceptera ett NEJ !
3. Jobbiga killar om ljuger
4. att man öppnar sig för ngn och sen bara får skit tbx!


Vet du va kärlek ?? vet du inte ? så försök ta reda på de !

Har du problem med din kille så försök få han att öppna sig eller att ni löser de!

visst de kanske inte gick så brqa för mej , men din kille kanske har mera HJÄRNCELLER en vad mitt ex har?

Du vet.!


Lite bilder från helgen




//// N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0