JÄVLA DÅLIG MÅNDAG

Tjohejj

Denna dagenh ar varit rätt så jobbig, !!
Halv 7 fick man ett mobilsamtal av sitt ex som va fly förbannad på mej o ja fatta ite varför ngn annan än jag??
och ja skulle upp halv 8 så ja va ganska pisstoff om man säger så ,.!!
Men klockan 08.15 gick ja t bussen för att ¨åka t skolan och å börjar mitt ex kompis sms:a mej och ja fatt ainget men efter ngn timma så kom de fram varför mitt ex va så arg på mejj,. !!

Vilket ja ska förklara för er !! mitt Ex-kompis hade sagt att ja hade varit otrogen (FAST JA ITE HADE DE ) och ja blev så arg va,. Och så va ja tvungen att går igrån skolan och sen vänta på att malin skulle sluta men asså ja har ite varit såhär arg på länge om man säger så ,.  :/ :(

Men det posetiva med i dag va att vi ite fick ngra läxor :D :D och nu ska ja kolla på jackass :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0