Va med Amanda igår: D

haha fan va kul de va igår aa va tvungen att åka t MÖLNLYCKE för att mitt ex skulle ha sin jävla bok , hade ja ite frågat han om han skulle ha tbx den hade han glömt de .
Aa han ä ju den omognaste på HELA jorden.

Asså Amanda o ja hade så kul va och de ä ite lätt att gå i högklackade skor när de ä snökaooos :O

( jag ä bäst han ä värst )
(jag kan ALLT t vissa andra )

MEn skitsamma Amanda skulle käka på donken :D så vi gick t FrölundaTorg o träffa en  hemlig person :D

Åå i förgår gjorde amanda de snyggaste glidningen ner för en backe . så fett
fint ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha aa en HEMLIG person :D

haha ja men du bara skrattade när jag trilla haha

:(:D<3333

han var dålig men jag är grym hahaaha (Y)

2011-01-07 @ 16:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0