Dålig uppdatering och sjukan !

Förra veckan va de en dålig uppdatering och denna veckan med !
Mycket i skolan ,men de är ju någon man får leva med i några månader till men nu sitter jag här igen ! :)
Har varit med Cherie och haft roligt, hon har pratat med "ELO" hahah ganska mkt vilket ja tycker är gulligt (A) <3
Men iaf så igår va jag på sjukan, jag hade så jävla ont i magen sen i mondags så täkte att ngt va fel och de va likom ingen arvaligt men jag ligger inte och skricker och gråter för inget liksom! :'( ! Men sen fick ja gå t apoteket o köpa pencilin! Så hoppas att det skall bli bra igen :) !
Och idag fyller morfar år så ja sa t min morbror att säga grattis för ja pratar ju inte mera med dom , och Joel fyller 7 imon så idag blire släktkalas och barnkalas (inget ja ser fram imot ) och på Tisdag fyller Emma och och onsdag maja !! hatar MARS och OKTOBER.

MenMen de löser sig :D <3

Och ja vill bara säga Tack till Cherie för stödet ja fick igår för ja trodde ja skulle dö , dsm med "ELO" <3

Men nu ska ja blogga lite till sen fixa meejjjj <3 Pöööössss heejjj och ja ska köpa ny mobil så de kommer två bilder :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0